حمل بار سنگين و فوق سنگين از تهران و حومه به تمامي شهرستان ها يكي از تخصص هاي اول بار مي باشد.

 

حمل بار سنگين و فوق سنگين با كمرشكن و بوژي توسط باربري اول بار بارهاي حجيم و سنگين، نيازمند حمل با خودروهاي باربري متناسب و قدرتمند مي باشد.

 

اين خودروهاي بنا بر نوع بار حمل شونده تعيين خواهند شد. 2 نوع خودروي باربري جهت ارسال بار سنگين و وفوق سنگين وجود دارند كه عبارتند از:

 

 

كمرشكن داراي طول 8 الي 18 متري مي باشد و قابليت حمل بار سنگين و فوق سنگين تا وزن 16 الي 36 تن را مي باشد.

 

عرض اين نوع كاميون ها 2/6 تا 3 متر مي باشد. بوژي داراي طول متغير مي باشد و بنا به نياز قابليت افزايش يا كاهش را دارا مي باشد.

 

شماره تماس باربری محموله های سنگین از تهران:

 

اين خودروي باربري داراي عرض 3 متر و قابليت حمل بار تا وزن 96 تن را دارا مي باشد. حمل بارهاي سنگين و حجيم علاوه بر بارنامه هاي مخصوص، نيازمند هماهنگي بازرگان هاي ذي صلاح مي باشد.

 

باربري از ابتداي كار تا انتهاي ارسال بار سنگين و فوق سنگين در مقصد در كنار شما خواهد بود. از انواع بارهاي سنگين و فوق سنگين مي توان به موارد زير اشاره نمود.

 

 

حمل بار سنگين و فوق سنگين

حمل بار سنگين

 

بيمه حمل بار سنگین و فوق سنگين تهران به شهرستان

با توجه به ارزش بالاي بارهاي حجيم و فوق سنگين و وجود انواع حوادث طبيعي و غير طبيعي در حين حمل بار جاده اي،‌ نياز به بيمه حمل بار بسيار جدي و مورد نياز مي باشد.

 

بيمه نامه هاي ارائه شده توسط باربري اول بار، بيمه هاي كامل و جامع باربري مي باشند و هر گونه خسارات احتمالي در حين حمل بار سنگین را شامل مي شوند.

 

باربری ایمن را از اول بار بخواهید که متخصص حمل بارهای سنگین است. ما سلامت بار و کالای شما در مقصد را تضمین می کنیم.

 

مشاوره رايگان حمل بار سنگین از تهران به شهرستان

جهت بهره مندي از مشاوره كارشناسان باربري اول بار، لطفا با شماره تماس باربري اول بار در ارتباط باشيد. ارائه انواع مشاوره رايگان در خصوص:

 

 

مشاوره کاملا تخصصی و به صورت رایگان ارائه می گردد. هر روزه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

بهترین حمل بار سنگین از تهران به شهرستان

اول بار ارائه دهنده خدمات ارسال بار سنگین از تهران به شهرستان می باشد. ما انواع بارهای سنگین را از تمام مناطق تهران بارگیری می کنیم و به سرتاسر ایران ارسال می کنیم.

 

کم ترین کرایه حمل بار به شهرستان را داریم و بهترین خدمات را ارائه می دهیم. با یک تماس می توانید سفارش خود را ثبت کنید و باربری را به ما واگذار کنید. کلیه اقدامات لازم در سریع ترین زمان انجام می شود.

 

ارسال بار سنگين

ارسال بار سنگين

 

حمل بار سنگین با مجوز قانونی از حومه تهران به شهرستان

اول بار برای ارسال بار سنگن از تهران برای شهرستان بارنامه اصلی صادر می کند. با بارنامه می توانید روند باربری تهران شهرستان را پیگیری کنید.

 

ما بهترین خدمات را برای ارسال بار سنگین به شهرستان ارائه می دهیم و معتبرترین بیمه نامه را نیز صادر می کنیم. با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

باربری تهران شهرستان در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. ما روند ارسال بار سنگین تهران شهرستان را تسریع می بخشیم.

 

کم ترین تعرفه حمل بار سنگین به صورت دربست از تهران به شهرستان

خدمات باربری اول بار به صورت دربستی است. ما حمل بار سنگین را با مجهزترین خودروهای حمل در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

 

ما هر روزه خدمات ویژه ای ارائه می دهیم و تخفیفات خوبی داریم. فقط کافی است مشخصات بار و نوع خودروی مورد نظر را به کارشناسان اعلام کنید.

 

 

حمل بار سنگین با بارنامه دولتی از تهران به شهرستان

کامیون حمل بار سنگين و فوق سنگين باید بارنامه دولتی داشته باشد. اول بار در نظر دارد تا مجوزهای قانونی را برای تردد مجاز خودرو صادر کند.

 

ما در کم ترین زمان حمل بار سنگین از تهران به شهرستان را انجام می دهیم. با کم ترین تعرفه بهترین خدمات باربری شرق تهران شهرستان را از ما دریافت می کنید.

 

حمل بار سنگين و فوق سنگين از حومه تهران به شهرستان

اول بار یکی از باربری های معتبر در تهران نسبت به کلیه خدمات همراه برای شهرستان ارائه می دهد. ما نه تنها از تهران بلکه حومه تهران نیز نسبت به ارسال انواع بار سنگین و فوق سنگین اقدام می کنیم.

 

مثلاً از کرج، هشتگرد، جاجرود و لواسان خدمات باربری محموله های سنگین و فوق سنگین  را برای شهرستان انجام می دهیم.

 

بیش از ۳۰ سال است که در این حوزه سابقه داریم و تخصصی ترین خدمات را برای شما در نظر می گیریم. با مجهز ترین کامیون ها و ارزان ترین کرایه صفر تا صد ارسال بار به شهرستان را برای شما ارائه می دهیم.

 

کلیه بار را تحت پوشش کامل بیمه قانون تجارت ایران قرار می‌دهیم تا خساراتی که ممکن است در طول مسیر به بار وارد شود قابل جبران باشد.

 

 

حمل بار سنگين و فوق سنگين کاملا تخصصی از تهران و کرج

باربری ها شرکت‌های خدماتی هستند به این معنا که در ازای خدماتی که برای ارسال بار از تهران به شهرستان ارائه می‌دهند. هزینه‌ای به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنند همانطور که می‌دانید کیفیت خدمات بیشتر از کمیت آنها حائز اهمیت است.

 

لذا ما در مجموعه‌ی اول بار کادری را به کار می‌بریم که آموزش دیده هستند و می‌توانند به بهترین نحو ممکن خدمات حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به شهرستان را ارائه دهند با کمترین هزینه می‌توانید کلیه‌ خدمات ویژه‌ی ما را همراه با تخفیفات و بیمه‌نامه‌ی کامل دریافت کنید.

 

برای تامین این هدف می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام کنید تا کارشناسان کلیه‌ی اقدامات لازم را برای شما انجام دهند. اول بار نامی آشنا در صنعت حمل و نقل و باربری کشور با بیش از 30 سال سابقه و تجربه است.

 

حمل بار سنگين و فوق سنگين از تهران برای شهرستان با تریلی

تریلی همراه بار تهران به شهرستان مناسب برای ارسال انواع بار سنگین بالای ۱۵ تا ۲۴ تن است. تریلی برای حمل بار سنگین و فوق سنگین از تهران به شهرستان طراحی شده و ما مجهزترین آن را برای شما در سریع‌ترین زمان فراهم می‌کنیم.

 

محموله‌های سنگین تحت پوشش بیمه کامل قانون تجارت ایران قرار گرفته ارزش مالی آن حفظ شود. همچنین بارنامه دولتی صادر می‌گردد تا تردد تریلی در مسیر حمل با موانع و مشکلات مواجه نگردد.

 

با کیفیت‌ترین خدمات را جهت ارسال انواع بار سنگین از تهران به شهرستان برای شما ارائه می‌دهیم و مجهزترین خودروها را برای شما فراهم می‌کنیم.

 

همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش را به صورت اینترنتی ثبت و تا کارشناسان اقدامات لازم را برای حمل بار سنگین تهران به شهرستان ارائه دهند.

 

مقالات مرتبط:


با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید
021-33573375